Ampumaradat

Huom!

Radalla on ammuttu pyhäpäivinä eli rataa on käytetty vastoin ympäristöluvan ehtoja. Ympäristövalvonta on pyytänyt tästä hallitukselta selvityksen.

Radan ympäristölupa eli radan olemassaolo on uhattuna, jos radalla ammutaan muuten kuin sallittuina aikoina.

Jos radalla tavataan joku ampumasta sallittujen ampuma-aikojen ulkopuolella, ilmoitetaan tästä poliisille. Ympäristöluvan rikkojaa uhkaa aselupien menettäminen.

Ampumaradan käyttö on sallittu vain ympäristöluvassa mainittuina aikoina. Ratojen käyttöajat on merkitty radoille ja Ratojen käyttöohjeisiin.

Seuran omistamia tai hallinnoimia ampumaratoja ovat:

Kokkovuoren Haulikkoampumakeskus - Haulikkolajit, lempäälä

Aitovuoren Ampumarata - Kivääri-, pistooli ja riistamaalilajit

Peltokadun ilma-aserata - Ilma-aselajit, sisäampumarata, Peltokatu 6 C, 2. kerros, Tampere

Koskikeskuksen liikkuvan maalin radat - Liikkuvan maalin ilma-aselajit, sisäampumarata

Seuran vuokraamia ja yhteiskäyttöisiä ampumaratoja

Osmonkallion sisäampumarata - .22 kaliiperin kivääri ja pistooli, 9 mm pistooli

Pirkkalan varuskunnan ampumaradat TASERA:n vuoroilla - Kivääri ja pistooli - Ohjeet - Jäsenyhteyshenkilö: Kimmo Pyhältö (kimmo.pyhalto ät gmail.com)

Lue lisää sivulta Ratojen käyttöohjeet