Ratamaksut

Pistooli- ja kiväärikerhon radoilla ampuminen edellyttää AINA ratamaksun suorittamista. Ratamaksuvaihtoehtoja on useita, jotta jokaiselle harrastajalle löytyy sopiva ja tarkoituksenmukainen tapa harrastaa. Tätä sivulta löydät ohjeet ratamaksun maksamiseen. Ratamaksujen tuotto käytetään kerhon ratojen, kaluston ja ratalaitteiden ylläpitoon ja kunnostamiseen.

Älä maksa ratamaksua väärälle tilille!

Vuosimaksu ja PK-kerhon jäsenmaksu

Mikäli olet Pohjois-Hämeen Ampujat ry:n jäsen ja käyt ampumassa aktiivisesti pistooli- ja kiväärikerhon radoilla, sinun kannattaa maksaa vuosittain laskutettava 115 euron suuruinen ratamaksu. Ratamaksu kattaa kaikkien PK-kerhon ratojen (Peltokadun ilma-aseradat ja Aitovuoren ruutiradat) käytön kalenterivuoden aikana. Ratamaksu on myös PK-kerhon jäsenmaksu eli maksamalla maksun liityt PK-kerhon jäseneksi.

Jos et ole saanut ratamaksulaskua, ota yhteys Jukka Petäjistöön (0400-634516 / jukka.petajisto(ät)gmail.com). Jukka lähettää sinulle laskun ja henkilökohtaisen viitenumeron, jolla voit maksaa ratamaksun. ÄLÄ maksa ratamaksua ilman henkilökohtaista viitenumeroa! EI-jäsenen vuosittainen ratamaksu on 250 euroa. Maksuohjeet saa Jukka Petäjistöltä.

Kertamaksu

Mikäli haluat tutustua ammuntaan tai käyt ampumassa vain satunnaisesti, sinun kannattaa maksaa kertamaksu. Kertamaksun suuruus on 25 euroa. Mikäli olet Pohjois-Hämeen Ampujat ry:n jäsen, kertamaksu on 10 euroa. Juniorien (alle 18-vuotiaat) kertamaksu on 10 euroa ja P-HA:han kuuluvilta 5 euroa. Kertamaksu maksetaan ratavalvojalle kortilla (Peltokadun ilma-aserata) tai tilille (alla). Kertamaksuun sisältyy perehdytys, aselaina ja taulut. Luodit saat ostettua ratavalvojalta.

Sarjalippu ilma-aseradalle

Peltokadun ilma-aseradalle on mahdollista ostaa myös viiden kerran sarjakortti, jonka hinta on 95 euroa (juniorit 40 euroa). Seuran jäsenelle sarjakortin hinta on 50 euroa. Sarjakortti ei ole henkilökohtainen eli voit tuoda sillä myös ystäväsi ampumaan. Sarjakortin voit ostaa ratavalvojalta. Sarjakortilla voit käydä ampumassa ilma-aseradan avoimella ampumavuorolla tiistaina kello 18-20.

Pirkanmaan Reservipiirien ampumatoimikunnan vuoro

Pirkanmaan reservipiireillä EI ole enää ampumavuoroja P-HA:n hallinnoimilla ampumaradoilla.

Maksujen maksaminen PK-kerhon tilille

PK-kerhon tilinumero on FI22 4503 0010 7274 55. Jos maksat maksuja kerhon tilille, kirjoita AINA viestikenttään OMA NIMESI ja TIEDOT siitä, MITÄ OLET MAKSAMASSA.

HUOM!! ÄLÄ maksa vuosittaista ratamaksua kerhon tilille ilman henkilökohtaista viitenumeroa.