Kerhon hallinnoimat ampumaradat

Ampumaradat ovat kerhon jäsenten vapaassa käytössä, mikäli kerhon ratamaksu on maksettu. Mikäli ratamaksu on maksamatta, ampuja on velvollinen maksamaan radan käytöstä perittävän kertamaksun jokaisesta ampumakerrastaan (joko kortilla peltokadulla, tai kerhon tlille annettujen ohjeiden mukaisesti). Ratojen käyttöä valvotaan ja väärinkäytökset raportoidaan seuran johdolle ja tarvittaessa poliisiviranomaisille.

HUOM! Radoilla tulee noudattaa ratakohtaisia toimintaohjeita, sääntöjä ja radan ampuma-aikoja. Muista kirjata jokainen käyntisi radan käyttöpäiväkirjaan.

Muistathan myös, että kerhon jäsenyys on henkilökohtainen eli et saa tuoda kavereita tai perheenjäseniä ampumaan veloituksetta tai alennetulla maksulla millekään kerhon radalle. Kerhon johtokunta myöntää mahdolliset ilmaiset kokeiluluvat tapauskohtaisesti.

PK-kerhon hallinnoimat ampumaradat ovat:

• Peltokadun ilma-aserata

Peltokadun avoimista vuoroista löytyy lisätietoja sivulta "Tutustumaan lajiin".

• Aitovuoren 25 ja 50 metrin ruutiaseradat

HUOM! Aitovuoren 300 metrin ampumaradalla ammunta on ympäristöluvan asettamien rajoitteiden vuoksi EHDOTTOMASTI KIELLETTY!

Lisäksi PK-kerholla on ampumavuoroja:

• Osmonkallion 25 ja 50 metrin ruutiradoilla. Lisää tietoa.
  • Satakunnan lennoston radoilla Pirkkalassa. Lisää TASERA:n sivuilta. Jäsenyhteyshenkilö: Kimmo Pyhältö (kimmo.pyhalto ät gmail.com)

Mikäli olet kerhon jäsen ja haluat päästä ampumaan näille radoille, ota yhteyttä johtokunnan jäseniin, niin järjestämme sinulle tarvittavat kulkuoikeudet ja kerromme, miten radoilla toimitaan.

Mikäli et ole kerhon jäsen, ota yhteyttä ko. sivun kautta.