Tutustumaan lajiin

Kiinnostaako sinua pistooli- tai kivääriammunta?

...vai haluaisitko vain tulla katsomaan ja kokeilemaan, mitä radalla tapahtuu ja ampumaseurassa tehdään?

Me tarjoamme siihen mahdollisuuden!

Joukkoomme kuuluu hyvin monenlaista väkeä - on nuoria lupauksia, ampumakoululaisia, kilpa-ampujia, veteraaneja ja ihan tavallisia harrastajia. Sinun ei siis tarvitse kilpailla eikä omistaa omaa asetta - voit vain myös harrastaa ja käydä radalla satunnaisesti testaamassa käden ja silmän yhteistyön toimivuutta mukavan harrastuksen parissa hyvässä seurassa. Ammunta sopii myös liikuntarajoitteisille henkilöille.

Miten pääset mukaan?

Peltokadun ilma-aseradalla on lokakuusta toukokuuhun tiistaisin vapaa vuoro kello 17-20, jonne jokainen voi tulla katsomaan ja kuulostemaan toimintaa. Katso myös Ratamaksut.

Suunnitteletko harrastetapahtumaa yritykselle tai koululaisryhmälle?

Järjestämme edelleen myös erilaisia tutustumistapahtumia ja tyky-päiviä sekä yrityksille että yksityishenkilöille. Ryhmätapahtuman kesto ja hinta sovitaan aina tapauskohtaisesti ryhmän tarpeiden ja odotusten perustella. Ryhmätapahtuman ohjelmaan sisältyy aina sekä turvallisuusluento että ammuttavan ampumalajin perusteiden pikakertaus. Hintaan sisältyy opastuksen lisäksi kalustovuokra, taulut ja ammunnassa käytettävät luodit. Koululaisryhmien sopimushinta on 10 euroa/osallistuja. Ryhmätapahtumissa ammutaan vain ilma-aseilla. Ryhmätapahtumien järjestelyistä vastaa Kimmo Pyhältö (kimmo.pyhalto (ät) gmail.com). Koska toimimme työssäkäyvin vapaaehtoisvoimin, varaathan tapahtumasi vähintään 4 viikkoa ennen sen ajankohtaa.

Tervetuloa - joko vain tutustumaan tai harrastamaan kanssamme!